Kámoška, nebo mrcha? Rozpoznejte ji včas!

19.09.2008 13:04

 

 

Neztrácejte ostražitost - i nejlepší kamarádce se může zalíbit právě váš chlap...

Neztrácejte ostražitost - i nejlepší kamarádce se může zalíbit právě váš chlap...

 

Znáte se sto let a jedna pro druhou byste udělaly cokoli... Opravdu je na tom vaše kamarádka stejně? Prověřte ji!

Reklama:
Chlapi se ženskému kamarádění často pošklebují. Mají pocit, že naoko je všechno fajn, ale za zády ‚holky‘ jedna druhou pomlouvají, až to hezké není. Bohužel často nejsou tak daleko od pravdy...
Na druhou stranu, pokud je kamarádka skutečně ‚ta pravá‘, nedá se vyvážit ani zlatem.

A teď nemluvíme o povrchních vztazích a lidech, jimž říkáme ‚známí‘. Pravou přítelkyni máte většinou jen jednu a vztah s ní je podobně silný nebo i silnější než s par­tnerem. Stejně jako partner k vám ale kamarádka nemusí být tak docela upřímná. Nejste si jistí? Pak je načase trochu si ji ‚proklepnout‘.

Nákupní testík

Dobrou zkouškou je pro začátek společné nakupování. Samozřejmě pokud nepatříte mezi jedno procento žen, které brouzdání po obchodech nesnášejí. Vyrazte si na pořádný nákupní mejdan a tu a tam si vyzkoušejte něco fakt ohavného.

Jestli vám kamarádka bude tvrdit, že v modelu, který byste si nevzala ani k popelnici, vypadáte jako princezna, můžete začít pochybovat, že to s vámi myslí dobře. Buď se vám chce jen zalíbit, nebo se vedle vás cítí dobře, jen když vypadáte hůř než ona. Obojí je špatně. Z tohoto testu samozřejmě vyřaďte slečnu, která je sice super, ale absolutně nemá vkus…

Drby - zabiják přátelství

Dalším kamenem úrazu bývají pomluvy. Jestli chcete zjistit, zda vás kámoška nedrbe a zda udrží tajemství, která jí svěřujete, zkuste pustit do světa ‚kachnu‘ - prostě si vymyslete nějakou drobnou, ale zajímavou lež.

Třeba to, že ačkoli už rok randíte s Pavlem, na firemním večírku jste trochu víc popila a vyspala se s Petrem (Pavla do plánu zasvěťte předem, ať se vyhnete katastrofálnímu nedorozumě­ní).

Skutečná přítelkyně s vámi situaci probere, ale pak vše uzavře do škatulky ‚top secret‘ a nikdo se nic nedoví. Pokud ale zanedlouho bude mít narážky na dotyčný večírek i firemní vrátný, je jasné, že tak­zvaná kamarádka je ve skutečnosti mrcha, která čeká na jakoukoli vaši chybu.

Ach, ti muži...

Velmi důležitým bodem v ženském přátelství i nepřátelství jsou muži. Vaše přítelkyně může být skvělá, úžasná a dokonalá, ale jestli vy vypadáte jako sexbomba a ona jako ošklivé kačátko, může dojít k problémům. Na vás se pravděpodobně lepí chlapi a ona je neustále ve vašem stínu. Kdo by to snesl? Jenom skutečná a pravá přítelkyně.

Jasně že se budete snažit pomoci jí najít pana Pravého, poslechnete si její splíny a budete se radovat, když si vyrazí na rande. Ale ona pro vás musí udělat to samé. Pokud si tedy všimnete, že vás ve společnosti ráda tak trochu shodí, začněte být ostražitá. Stejně problematické nejspíš bude i přátelství se ženou, jejímž jediným zájmem je balení mužů.

Jestli ji nemůžete nechat se svým milencem o samotě, aby ho nezačala svádět, nebo jestli vás klidně ‚hodí přes palubu‘, když se objeví nějaký fešák, na velké přátelství si nechte zajít chuť. Pokud vaše kamarádka všechny krizové situace zvládá na jedničku a při ‚zkouškách‘ ani jednou nešlápla vedle, srdečně gratulujeme! Máte vedle sebe někoho, kdo opravdu stojí za to, bude vám pomáhat v dobrém i zlém a vy se na něj můžete spolehnout.

Co (ne)dělá pravá přítelkyně


  • Pomluvy jsou tabu - jakmile zjistíte, že vás pomlouvá, je s kamarádstvím amen. ‚Drbat‘ samozřejmě nesmíte ani vy!

  • Boj o chlapa - i kdyby se nakrá­s­ně stalo, že budete mít zálusk na stejného chlapa, nesmí se to odrazit na vašem vztahu. Nechte dotyčné­ho rozhodnout, která z vás je ta pravá. Bolí to, ale jinak to nejde…

  • V dobrém i zlém - přítelkyně jste nejen od toho, abyste vyrazily na nákupy nebo do kina, ale také abyste si pomohly, pokud jedné či druhé teče do bot.
     

  • Zapomeňte na vztahovačnost - to je zabiják! To, že vás přítelkyně neposlechne a začne randit s tím podezřelým týpkem, je sice škoda, ale rozhodně ne důvod k urážce, protože si dovolila neuposlechnout vaší rady.

  • Braňte ji - když ji někdo pomlou­vá, zasáhněte. Tichý nesouhlas nestačí. Dejte světu najevo, že za své přátele umíte bojovat.

Podváděl nás obě

Magda (34) ztratila lásku a našla přátele
Když jsem zjistila, že mě Michal podvádí, určitě jsem si nepomyslela, že na tom jednou najdu i něco pozitivního. Chodili jsme spolu asi pět let, všechno bylo relativně v pohodě, dokázali jsme se na všem podstatném shodnout a já začala pomýšlet na svatbu a děti. Ve snu mě nenapadlo, že chodím s par­chantem, který mě už tři roky podvádí s jinou! O všem jsem se náhodou dozvěděla od kolegy z práce. Mého ‚miláčka‘ znal sice jen z fotek, ale těmi jsem ho zahrnovala víc než dost.

Chlubila jsem se záběry z dovolené, přestavby bytu nebo víkendu na kolech. A tak když se kolega přestěhoval, dost ho překvapilo, že Michala pravidelně potkává ve svém novém domě na chodbě. Nejdřív si pomyslel, že tam bydlí třeba někdo z rodiny, a neřešil to. Když ho však jednou viděl ve vášnivém objetí s drobnou atraktivní blondýnkou, nebylo pochyb, o co jde.

Prý se dlouho rozmýšlel, ale nakonec mi všechno řekl. Když jsem na Michala uhodila, ani moc nezapíral. S blonďatou Olgou to za mými zády ‚táhl‘ už třetí rok. To bylo opravdu zdrcující přiznání... Nejsem zrovna klidné povahy, a tak jsem ho okamžitě vyhodila z bytu. Za ním hned letěly všechny jeho věci.

Ale ani to mě neuklidnilo, měla jsem pocit, že si to musím vyřídit nejen s tím mým bídákem, ale i s tou mrchou, s jejíž pomocí ze mě udělal takového blázna. Sedla jsem do auta a jela za jeho milenkou. Věděla jsem jen, že se jmenuje Olga, a tak jsem postupně zvonila na všechny zvonky se ženskými jmény, až jsem narazila na tu pravou. Nic netušíc mě pozvala dál, a když jsem na ni hned ve dveřích začala hystericky křičet, že je děvka a tahá se s mým přítelem, nevěřícně na mě koukala.

Nakonec jsem pochopila, že o mně nevěděla stejně jako já o ní. A to byl další šok. Zní to asi bláznivě, ale ten večer jsme spolu to hrozné oboustranné zklamání zapily a staly se z nás kamarádky. Olga Michala vykopla stejně jako já, jen o dva dny později, když se u ní objevil. Kde je mu konec, ani jedna nevíme, ale naše přátelství přetrvalo - na Olgu je rozhodně větší spolehnutí než na Michala.

(redakce Jackie)
Zpět